onsdag, juni 25, 2008

orka

Flyttmisär dag 3

Jag känner mig stressad, jättetrött och sliten. Det känns som att jag inte alls har koll på nedpackningen. Det är massor med grejjer överallt och tiden rinner iväg. En gång i tiden fick jag plats med alla mina grejjer i en Saab. Och ändå rensar och rensar och rensar man. Ska nog börja rensa på jobbet också. Har ingen lust, vill bara sova. Nästa vecka börjar folk gå på semeter. Skönt, då kanske det lugnar sig lite. Det är jobbigt men jag ser faktiskt lika trött ut som jag är. Mina antirynk, antipås, antimörk under ögonen krämer hjälper liksom inte. Det är svårt att hålla modet uppe när man bara vill gå och lägga sig och sova.

LEH livet efter helgen. Jag inbillar mig att det blir bra så fort vi har överlevt helgen. Då ska det bara packas upp. Men det kan man i alla fall gör i normalt tempo.

Inga kommentarer: