tisdag, juli 01, 2008

sommar sommar sommar

Inatt drömde jag mardrömmar om termiter och röta. Nu är papprena påskrivna, igår när jag kom hem var det helt underbart. Det blir bra det här. Det är inga farligheter i huset. Allt går att lösa. ALLA PROBLEM GÅR ATT LÖSA! Mitt nya mantra. Inte använda ordet inte. Hjärnan begriper inte det. Positiva målbilder. Det hjälper faktiskt. Jag blev inte täppt i näsan igår. Inte irriterad heller. Jag har gjort mig av med pelargonen. Finns nog en och annan växt i trädgården som jag ska fimpa så småningom. Undrar jag hur bra det är med all lavendel. Det är vackert men tveksamt för min näsa. Skitsamma, de växer inte inomhus.

Renesans nästjosan is the shit. Som balsam för slemhinnorna. Det ska jag köra med framöver också.

Lyssanr på sommar i P1, jättetrevligt, vill skaffa mig en Ipod nano. Eller ska man kanske utnyttja mobilen till max istället? Får väl se. Undrarns jag vad vi får för en månadskostnad egentligen.

Det har kommit en ny funktion på min webb. Den hastigt påkomna men inte särskilt utvecklade. Ska kanske pula med det där på semestern. Behöver skaffa mig en dator också. Hursomhelst, en albumfunktion. Verkar skitsmidigt, buslätt och snabbt att ladda upp bilder i ett prydligt album. Ingen nedskalning eller något krävdes. Simsalabim bara.

Spanks and kisses

Inga kommentarer: